29 Haziran 2017 Perşembe

Yui - Again (Türkçe/Japonca Çeviri)






 Veee  (ノ*°▽°*) FullMetal Alchemist: Brotherhood en efsanevi OP'u. Yui hanımı da çok severim buradan saygılar ( ̄▽ ̄*)ゞ 
 Birçok sitede farklı veriliyor sözleri ben bana uyanı çevirdim farklılıkları takmayın yani tam olarak çevirisini bulmak çok zor zaten. (ノ_;) İstediğiniz gibi kullanabilirsiniz, ayrıca kısa versiyonunu çevirdim şarkıya uyması için.




 Yeniden
Hayalimizin devamını kovalamamıza rağmen
Bu dar alanda insanlarla geziyoruz, dolambaçlı yollar
"Bu o zamanki gibi." demek geri dönmek istediğim anlamına gelmez.
Kaybettiğimiz gökyüzünü arıyorum
Anlamanı istiyorum
O yüzden yüzünü mağdur olan senmişsin gibi asıp durma. 
Günahların gözyaşı ile bitmiyor
Sonsuza kadar onları acı içerisinde taşıyacaksın.
Kimi bekliyorsun, çıkışı görülmeyen duyguların labirentinde?
Kelimeleri biraz daha dürüstçe söylemek istiyorum
Boş bir deftere yazarmış gibi.
Nereden kaçmak için bekliyorsun - Buna gerçeklik mi deniyor? 
Unutmuşsun gibi görünüyor, Bu gece ortasında,
Hayallerimizi gerçekleştirmek için yaşadığımızı.
Onu güvende tutamayız.... Çünkü bizim geri dönebileceğimiz bir yerimiz yok.
Hala yaşamak için çok uzun zamanın var,
Bu duyguları tamamen silmek için, düşünmüyor musun? (Ben yoldayım) 
O beni geri alıyor,
Bunun gibi acılar bile hoş karşılanıyor.

Again

のつづき 
いかけていたはずなのに 

がりくねった  
につまずく 

あのみたいにって 
りたいじゃないの 

くしてきたを 
してる 

わかってくれますように 

になったような 
しいはやめてよ 

じゃないよ 
ずっとしくってくんだ 

えないに 
ってるの? 

いノートにったように 
もっとしたいよ 

から 
れたいんだ 

ってやつ? 

えるために 
きてるんだって 

れちゃいそうな 
 

になんて 
やってられないから 

もないの 

このいを してしまうには 
まだいでしょ?(I'm on the way) 

かしくなる 
こんなみもじゃん 

Again

Yume no tsuzuki oikakete ita hazu nano ni
Magari kunetta hosoi michi hito ni tsumazuku
Ano koro mitai nitte modoritai wake ja nai no
Nakushite kita sora wo sagashiteru


Wakatte kure masu youni
Gisei ni natta youna kanashii kao wa yamete yo
Tsumi no saigo wa namida ja nai yo
Zutto kurushiku seotte kimi da
Ideguchi mienai kanjou meiro ni
Dare wo matteru no?


Shiroi nooto ni tsudzutta youni
Motto sunao ni hakidashitai yo
Nani kara nogaretainda
...Genjitsutte yatsu?


Kanaeru tame ni ikiterun datte
Wasure chai sou na yoru no mannaka
Bunan ni nante yatterarenai kara
...Kaeru basho mo nai no


Kono omoi wo keshite shimau ni wa
Mada jinsei nagai desho?
(I'm on the way)
Natsukashiku naru konna itami mo kangei jan

2 yorum:

Tasarım: Moka