13 Haziran 2017 Salı

Hakkımda

                                      Merhaba (•̀o•́)ง



 Bu benim ilk Blog deneyimim, yani kötü görünüm ufak hatalar vb. şeyler konusunda umarım çok takılmazsınız ... Elimden geldiğince düzenlemeye çalışacağım çünkü.
- Bloğumun adı Ryuu No Monogatari bunun anlamı Ryuu (Dragon) 'nun Hikayesi olarak çevirebiliriz. Ben Ejderha efsanelerine bayılıyorum, bu nedenle böyle bir isim kullandım. 
 Ehem... Gelelim bu Blogumda neler yapmaya çalışacağıma;
 Birçok konuda öneriler ve eleştiriler yapmayı düşünüyorum. (Anime, Webtoon, K-Drama, Manga önerileri vb.) Aynı zamanda bilgiler vermekte istiyorum. Blogumu bu hevesle açtım. (^^)

 [ÇOK HEYECANLIYIM] 

 NOT: Kendim hakkında hiçbir detaya girmemeyi uygun olarak gördüm. Ryuu olarak beni tanıyabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Moka