13 Haziran 2017 Salı

Seiren

 Benim gibi sezon sezon animeleri takip eden varsa bu animeyi mutlaka görmüştür. Ya kış ya da sonbahar animesiydi, tam olarak hatırlayamadım ama büyük ihtimalle kış sezonuna ait. O sıralarda sınavlarım başladığından 3 bölüm kadar devam etmiş fakat bırakıp askıya almak zorunda kalmıştım maalesef... 

 Bugünlerde yarım bıraktığım serileri tamamlıyorum bu nedenle bu anime ve birkaç kış animesini de yorumlayacağım. İyi okumalar. 



Bu anime hakkındaki görüşlerim nelerdir?

 Öncelikle klasik bir shoujo animesi olması yanında kendini diğer serilerden ayıran bir yapıya sahip. Bir ana karakter (erkek)  etrafında 3 kızla ilişkilerini ayrı ayrı gösteriyor. Yani anlayacağınız 12 bölümlük bu anime 4'er bölümlere içinde ayrılıyor. Sırasıyla Tsuneki, Touru Miyamae ve Kyouko Touno  ile iletişim haline geçiyor ve siz her 4 bölümde bir bu kızlardan birini daha çok tanımaya ve ana karakterimizin aşk hayatına tanık olmaya şans kazanıyorsunuz da diyebiliriz.




Her biri çok sevimli fakat açık konuşmak gerekirse çizimleri pek hoşuma gitmedi. Ve o kadar komedi veya çok romantik değildi. Fakat bir ara oyun animesi izlemiş, bir ara ecchi bir ara da romantizm izlemiş gibi hissettirdi. İzledikçe izleyesim geldi kısacası. Dolu dolu ve boş vakit kaybettireceğini de zannetmiyorum. 





Ana karakterimiz de çok tatlıdır yani eh eh..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Moka