29 Haziran 2017 Perşembe

Higurashi No Naku Koro Ni


 İlk izlediğim korku animelerinden biri olan bu anime gerçekten "korku" adı altında nitelendirebileceğimiz tek anime bile olabilir. Bu nedenle bunu ayrı olarak yazmak istedim ki daha önce Korku Anime Önerileri'nde yazmıştım.



Animemiz iki sezondan oluşuyor, ilk sezonda devamlı olarak kanlarla, işkencelerle ve çeşitli köyde geçen garip olaylarla karşılaşacaksınız. Bu sırada animedeki tüm karakterleri tanıyacaksınız. Çeşitli farklı inançlar, korkular ve düşüncelerle dolu olan bu animede neler dönüp bitiyor, bunu da ikinci sezonu izleyince anlayacaksınız.



Ana karakterimiz olarak karşımıza gelen Keiichi şehirden köye taşınan bir gençtir ve tüm bu olaylara tanık olacak, bazen tanık olmakla kalmayarak işin içine girecektir. Ama öyle zamanlar gelecek ki tüm arkadaşların da bir olduğu zamanlar olacak.


Bu anime hakkında görüşlerim nelerdir?

Bu animeyi çok seviyorum ve korku izleyicilerinin izlemesi gerektiğini düşünüyorum. Trajedi, korku, gerilim, gizem her şeyin bir olduğu bir animeydi. 





Herkesin farklı kişilikleri vardı.



 Animeyi anlamanız için iki sezonu da izlemeniz gerekiyor ve iki sezon da izlemeye gerçekten değer. Umarım benim hoşuma gittiği kadar sizin de hoşunuza gider.



OP'larına laf bile yok ♡(。- ω -)



1 yorum:

Tasarım: Moka