13 Haziran 2017 Salı

Webtoon Nedir ?


 Yeniden mervabalar! 

 Bu sefer size Webtoon'un ne olduğundan bahsedeceğim ve birkaç Webtoon önereceğim!




 Anime bölümünde Animelerin Mangaların animasyona çevrilmesiyle oluştuğunu demiştim. Ve Webtoon da bir çeşit çizgi romandır! Farkı ise çizim tekniği ile Kore yapımı olmasıdır. Çizimleri renkli ve farklı şekillerde değişebiliyor. 
 Yani aslında çakma Manga diye bile nitelendirebiliriz. Genellikle para güdülmeden bilgisayar üzerinden yapılıp yine internet üzerinde yayınlanan renkli çizgi romanlardır. Fakat Mangaların aksine Webtoonlarda bölümü bitirmek için aşağı doğru okursun. Sayfa geçme derdi yoktur ve çizimleri sayesinde sanki anime izliyormuşsunuz gibi hissedersiniz. Yani bana kalırsa mangalardan daha hoş bir yapıya sahip. 

 Örnek için bir Webtoon sayfasını buraya bırakıyorum: (Nereden aldığımı hatırlayamıyorum bu nedenle çalıntı olarak görünmesin.)



İşte bu şekilde hikaye aşağı doğru akıyor. Çok hoş değil mi? hehehe..

Webtoon önerilerine gelirsek henüz çok fazla okumadıysam da :

Cheese In The Trap


Distant Sky

Noblesse

Bu üçünü öneriyorum! Yine daha sonra detaylı olarak yayınlayacağım, üzerinde de duracağım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Moka