1 Haziran 2017 Perşembe

Killing Stalking




KILLING STALKING


 İlk Webtoon değerlendirmem bu oldu, gülsem mi ağlasam mı? :'D

 Bu Webtoon'u yakın bir arkadaşımın önerisi üzerine bir günde bitirmiştim. İlk okuduğum Webtoonlardan biri olduğu için benim çok hoşuma gitmişti fakat sürekli okuyan kişilerin gider mi bilemiyorum.




 Öncelikle kurgusu çok farklı geldi bana. Milyon kez düşünsem böyle bir konunun aklıma geleceğini sanmıyorum hala. Biraz yaoi ve biraz kan... Yakınlaştıklarında hoşuma gitse mi yoksa bir sonraki bölümde olacak gerilimi mi dikkate alsam..? Hep bu iki şık arasında kaldım Webtoon boyunca.

 Ama gerçekten hoş bir Webtoon'du. +18 Gerilim, kan ve Yaoi seviyorsanız hemen başlayın derim.






2 yorum:

  1. bir kişi işte1 Haziran 2019 04:08

    belki spoilerdır bilmiyorum


    sangwoo yoonbum'ı seviyor muydu?
    yazar son bölümde cevabı var demişti ama ben cevabı bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sangwoo bölümün başlarında daha bum u bum olarak bile görmüyordu annesi gibi görüyordu onu annesine benzetiyordu. Ama sonralarında onun annesinden farklı olduğunu düşündü ama sonra final sahnesinde kafayı yedi ve ona bıçak çekti yani bunu içten mı bilinçsiz mı yaptı bilmiyorum çok karamsik bir karakter ya :)

      Sil

Tasarım: Moka